15 maj 2010

Den här veckan har vart väldigt soft. Skola måndag och tisdag sen ledig resten av veckan :)
Har vart i lerbeck och sovit hos stoffe och kamilla sen i onsdags ;b blev en sväng hem till askersund för att handla det vi skulle ha till maten idag och sen hem för att rulla några cigg eftersom att mina var slut :/ carina och kamilla fick för sig att dem skulle ha delad vårdnad om mig, haha ;b

Imorgon kommer min älskling hem från göteborg, helt underbart är det! <3 jag har saknat ihjäl mig efter honom den här veckan. Han kommer och hämtar mig hos kamilla och stoffe imorgon kväll :) sen blir det hem till askersund och sova där, massa mys! <3





Jag har gett upp hoppet om att det någon gång kanske skulle bli bra igen.
Jag är trött på allt jävla skitsnack och att alla tjatar på mig som om allt
vore mitt fel..

Kommentarer
Postat av: Jan Elmqvist

Hej Isabelle.

Varför svarar du inte på mina sms????

Jag och mormor saknar dig väldigt mycket och jag har ju tappat kontakten med dig på facebook, eftersom du tydligen har tagit bort mig som vän.

Kramar i massor!!!!!!

Morfar

2010-05-23 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0