22 mars 2010

Helgen som var har väll vart bra förutom att jag och min syster fick tokspel på varandra, hon börja dryga utan anledning.. massa jävla skitsnack om att jag "går på droger" och att jag var dum i huvudet typ för att jag valt att flytta till en familj som i hennes ögon inte är tillräkligt bra, men hon ser inte att jag faktiskt mår bra där.

Mamma, pappa och mina två systrar är emot mig, men jag vet inte vad jag gjort som är så fel? Är det fel att vistas bland folk man trivs med och som får en att må bra? Ni kanske vill se mig må dåligt. Och snacket om att jag umgås med fel folk, vart kommer det ifrån? Vilka är det som är så fel att umgås med? Jag umgås med dem jag umgicks med när jag bodde hemma. Min bror kan jag inte säga någonting om, jag vet inte han tänker om detta eller hur han har reagerat, mamma har förbjudit mig att träffa honom, men jag vill ändå säga att jag älskar honom <3 han är trots allt min bror!

Vad jag än gör så är det fel enligt er.. som i fredags när jag och min syster fick tokspel på varandra, vem var det som fick ta skiten för allt det? jo det var jag, min pappa tog hennes parti och fick det att framstå som om jag var den som var dum i huvudet.. jag fick inte ens en chans att förklara vad det var som hände. Det kändes som ett slag i magen, som om han bara struntade toltalt i vad jag hade att säga om saken.

Aja nog om detta!
Skolan imorgon.. känns inte alls lockande, men ska väll försöka iaf!
Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0