16 mars 2010

Bor i en jävla skit stad, som det bara snacks massa skit i.. alla dessa rykten gör att man blir galen.
Går tydligen rykten om att jag dricker varge helg och knarkar :o jag knarka? okej? jag har druckit alkohol en gång sedan jag flyttade upp till mahlin och hennes familj.

Mamma, jag förstår mig inte på dig som tror på alla rykten som sägs, varför skulle jag ens börja knarka? du kan ju börja tro på mig, din dotter istället för att lyssna på allt jävla skitsnack! och det där om att jag och mahlin skulle vart i Thailand är också bara skitsnack, men du är ju dum nog att gå på en sådan sak. Jag har gett upp hoppet nu, allt går bara utför, jag har bestämt mig för att hoppa av skolan nu på grund av allt som hänt. Och varför förbjuda mina syskon att träffa mig? tänk om dem fortfarande vill träffa mig, dem har faktiskt en egen vilja.

Och jennifer, jag förstår fortfarande inte vad jag har gjort dig? Du har ingen anledning att va sur, grining, dryg och uppkäftig mot mig för jag har inte gjort dig något, så här beter du dig enbart för att mamma har fått dig till det.

En sak till, jag trivs mycket bättre hemma hos mahlin och hennes familj än vad jag gjort hemma dem senaste åren!

<3 på den familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0