15 mars 2010

Nu är jag jävligt trött på all skit som du snackar, jag förstår inte hur du orkar? :o Du säger att mina syskon inte vill träffa mig för att det är som det är, men säg mig en sak först, vad har jag gjort mot dem överhuvudtaget? kan du svara på det? och för det andra så kan dem säga det själva till mig istället för att du ska springa med deras meddelanden till mig. Men nu till själva grejen, jag pratade med min syster jessica idag och frågade om det du sa om att hon inte ville träffa mig var sant och till svar fick jag att hon inte hade sagt något om att hon inte ville träffa mig, så varför ljuger du för mig mamma? Du ber mig hålla mig till saningen och det gör jag, men du själv kan inte hålla dig till sanningen.

En sak till..
Vart har du fått ifrån att vi har lurat i folk i skolan att vi vart i Thailand? varför skulle vi göra det överhuvudtaget?
du har hört ryktesvägar att vi lurat i folk detta för att vi ska få gilltig frånvaro, men vi har inte lurat i någon någonting! men du verkar ju tro på vad alla andra säger istället för att tro på mig.. din dotter, det är upp till dig vem du vill tro på, jag bryr mig inte längre!

Ta reda på fakta först innan du anklagar mig för något som inte stämmer!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Isabelle, det du håller på med är så jävla barnsligt så det inte är sant. Jag förstår inte hur du kan göra så här mot din familj, du tar Sölving familjen före din egen familj. Eller vi kanske inte är din familj längre?! Jag vet inte vad jag ska säga.......

2010-03-16 @ 09:55:03
Postat av: isabelle

jennifer: lägg ner nu, jag förstår inte vad jag har gjort dig? kan du svara på det? vad är det som jag gör som är så barnsligt? det är mamma som fått dig att tycka som du tycker..

2010-03-16 @ 15:43:33
URL: http://emeliieisabelle.blogg.se/
Postat av: !!

Folk får väl för i hälvete tycka vad fan dom vill utan att din mor ska ha sakt massa!!!!!!!!!! VÄXUPP

2010-03-17 @ 07:38:05
Postat av: Madelene

Jag älskar dig gumman <3 DU är som en extra storasyster för mig :D

2010-03-17 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0