26 februari 2010

Hej hej. Idag blev det att gå upp tidigt för att sedan åka iväg in till örebro och gå på bio tillsammans med Mahlin, Madde och caroliné :) När vi kom in till örebro blev det först att gå och kika lite i affärer och sedan var det dags att käka lite, blev mc donalds eftersom Caroliné absolut inte ville äta någon annan stans. Efter maten blev det att spenadera tiden i massa affärer igen för att fördriva tiden fram tills dess att bion började :) Jag köpte mig en chock rosa bh ;) och matchande trosor, jag blev kär i bh när jag såg den haha :) och köpte även hårspännen. Stod i kö inne på BikBok för att prova ett par jeans, men dem var mega stora så jag köpte dem inte, lite synd eftersom dem var väldigt billiga, kostade bara 49 kr, men men. Sedan var det dags för bio :) vi kollade på Prinsessan och grodan som Caroliné valde att vi skulle se, mys på det! Fast efter halva filmen satt jag och halv sov hahaha. Sedan kom jens och hämtade oss och körde hem oss till Askersund. Sen har jag bara tagit det lungt och typ tappat rösten på köpet vilket är mindre kul.

Nu ska jag bada :) och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0