18 februari 2010

Hej, nu har jag skaffat en ny blogg och ska försöka skriva lite oftare än vad jag gjorde i min gammla blogg.

Som dem flesta av mina vänner redan vet så bor jag inte hemma hos mamma och pappa längre, pågrundav allt som har hänt på sista tiden hemma och detta gjorde att jag inte orkade mer.. dem som står mig närmast vet hur jag har haft det och varför jag valde att flytta upp till mahlin och hennes familj istället för att bo hemma hos min egen familj. Jag trivs bra här uppe och det har jag alltid gjort. Till mina syskon vill jag säga att jag älskar er även fast jag valt att inte bo hemma, ni kommer alltid va mina syskon <3 vad som än händer! och speciellt till min syster jennifer vill jag säga att det är inte dig eller någon av er syskon jag är/har vart ledsen och arg på, det vet du inerst inne!

Idag är det torsdag och jag har vart hemma från skolan i ca 2 veckors tid nu för att jag haft feber till och från som inte vill ge sig och varit genomförkyld och haft ont i halsen till och från, så igår (onsdag) var jag på vårdcentralen här i askersund och fick veta att jag hade övre luftvägsinfektion :/ så nu käkar jag äckel medicin mot det (hostmedicin), men febern vill inte ge sig, idag har jag haft mellan 38 och 39 graders feber, men läkarn sa ingenting om febern så blir antagligen att ringa vårdcentralen imorgon igen för en ny tid. Nästa vecka är det sportlov, sköönt :) om man bara kunde bli frisk också så vore det ännu skönare. Idag har jag och mahlin gjort köttfärspaj som vi ska käka imorgon ;b blev väldigt bra tror jag.

Nej nu blir det sängen och sova tror jag.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du fan imej ge dig, du sitter och gnäller, det har inte hänt mer här än hos någon annan familj. Jag har pratat med en del av dina vänner och berättad hur du betett dig, och många tycker att du gör helt fel.Du har inte haft det dåligt på något sätt, det vet dina kompisar också så sprid inte ut några fler lögner.

Jag hoppas verkligen inte att du får något bostadsbidrag, du har ett hem där du bor gratis, passar inte det ska du inte ha några pengar heller, tänker ta ett snack om det här med försäkringskassan också.

Dina syskon är inte glada heller på det sätt som du gör nu.

2010-02-22 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0