18 april 2010

Var ett tag sen jag skrev här sist nu, men ska försöka skriva mer.

I fredags blev det ugång för att fira en vän till mig som blev 20 ;D hehe. Blev en väldigt lyckad kväll bortsätt från lite grejer, men men. Mesta dels av tiden hade jag kul iaf :) Resten av helgen som var har jag bara vart hemma och inte gjort mycket alls, igår (lördag) hyrde vi film och kolla på och åt massa chips och dipp ;b mums!

Idag sov jag tills klockan var typ 14.00 eller något? Mahlin väckte mig och tyckte att jag sovit tillräckligt. Har inte gjort alls mycet idag, bara tagit det lugnt. Nu på kvällen blev det en lång promenad med Mahlin :) vi är så duktiga, har blivit några kvällar med lång promenader för våran del nu :)

Blev ett kort inlägg idag, men det är alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0