2 maj 2010

Sitter här och är mega super trött efter en låååång helg.

I fredags blev det en sväng till Vretstorpsparken för att fira valborg :) och jag blev nog lite full (a) Blev upptvingad på dansgolvet för att dansa med en killa som heter Johan av mahlin och madde, varför alltid jag? haha xD jag kan inte ens dansa sånt där ju, och det konstaterade vi ganska snabbt jag och Johan, eller så var det jag som hade bestämt mig för att inte kunna >.< träffade även min älskade Nina :)<3 puss på det! Kvällen slutade iaf med att jag åkte med Johan hem och sov hos honom (a)  vi var hemma vid 04.00. Dagen efter (lördag) gick vi upp vid 10.00 och på kvällen sen blev det en sväng till bland annat Norrköping ;b Jag var super trött redan på dit vägen, men höll mig iaf vaken :) men på hemvägen sov jag typ hela tiden, somnade på johans arm (a) Vi var inte hemma i Askersund förens vid 04.30 ;o så ja vi var skapligt trötta. Och när vi kommer hem så kommer vi inte in för att dörren var låst så jag fick ringa och väcka mahlin och be henne låsa upp, förlåt mahlin.<3 

Idag (söndag) sov jag och Johan tills klockan var typ 13.00 :) skööönt! Har inte gjort alls mycket idag har vart helt död efter igår och i fredags haha.

Mys på den här helgen <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihihihi, ska vi slå vad om vem som var fullast;) Du gjorde möjligen inte en vurpa in i en trapp å snubbla å slog huvudet i nedersta trappsteget?:P Hahaha, alla vart jätte rädda å undra om de gick bra å de vart världens ståhej och jag bara vadå? Ne ont varför skulle jag ha det?:P hahaha

2010-12-19 @ 01:03:38
URL: http://niinailvahult.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0