27 mars 2010

Nu är jag riktigt trött på allt som händer, jag vill inte vara någon jävla brevduva mellan er två. Nästa gång får du fan ta tag i saker och ting själv och prata med de personer du vill något istället för att använda mig som en brevduva. Det är inte mina saker det handlar om, det är dina så sköt det själv.

Du verkar inte förstå hur hårt allt som hänt tagit på mina krafter, jag har typ sovit mig igenom dagar då jag igentligen borde vart i skolan, men inte orkat och valt att ligga kvar i sängen i hopp om att kanske få lite mer energi till allt, men det är som en jävla karrusell som går upp och ner hela tiden.

Vad du än gör så ska det inte få förstöra för mig, jag trivs där jag bor nu och det ska inte du komma och förstöra, för jag vet att du vill att jag ska må bra och inerst inne vet du att jag har det bra här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0