25 mars 2010

Rolig natt jag hade då, mådde illa och kunde inte sova. Spydde 3-4 gånger :/ inte kul och sedan låg jag och mådde illa som fan, så sov ingenting. Somnade iaf efter 06.00 någon gång imorrse och sov bort hela dagen/kvällen typ. Mahlin väckte mig vid 20.00 någon gång med ett glas cola :)<3 det var behövligt, eftersom jag inte varken druckit eller ätit något på hela dagen. Ätit har jag fortfarande inte gjort, är inte alls hungrig. Känner mig helt seg i kroppen och ser ut som ett vandrande lik typ ;o haha. Hoppas på att få lite mer sömn inatt iaf, har inte spytt något mer iaf och hoppas på att få slippa det.

Ja, det var väll allt om hur min dag sätt ut.

Nu ska jag sociala med mahlin lite :)
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0