28 juli 2010

Hej!
Var meningen att jag skulle vart med Mahlin på PIP-festivalen från idag tills på söndag, men blev så att mahlin fick åka utan mig eftersom jag lyckades bli sjuk igen :/ min hals har vart/är paj, har skit ont ;o Var hos läkarn igår och fick veta att jag åkt på luftvägsinfektion igen ;o :@ bajs på det! Hade precis samma sak i vintras, INTE okej. Så käka äckel medicin igen (hostmedicin) inte gott! Hoppas mahlin har det kul på PIP iaf :)

Nu blir det att krypa ner bredvid lilla Caroliné och sova lite :) lova henne att sova bredvid henne inatt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vad tråkigt att du blivit sjuk igen med lufvägsinflammation.

Krya på dig.

Kram.

Mormor Morfar

2010-07-29 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0