23 juli 2010

Hejsan, tänkte att det kanske var dags att komma igång och skriva här igen, var ju ett bra tag sen jag skrev sist.


Jag kan ju börja med att berätta att jag inte är tillsammans med Johan längre för er som inte redan viste det, men jag går inte runt och är depp för det. Jag har träffat en annan kille som heter Martin ;b

Ja, vad har hänt mer sen jag skrev sist? Jo, jag var ju i Västerås på powermeet för några helger sen :) massa skoj. Träffade Nina där med :)<3 så hela lördagen spenderades tillsammans med henne.

Den här veckan har jag väll inte gjort så mycket mer än att legat hemma och vart sjuk :/ började känna mig dålig redan i fredags och sedan blev jag genomförkyld och hade feber, och förkylningen vill inte ge sig ;s Inatt fick jag inte mycket sömn, låg och hostade så jag trodde att jag skulle spy, så blev att vara hemma från communicare även idag. Imorgon (lördag) är det crusing här i askersund ;D massa skoj!

Igår kväll blev det en sväng ner till haga med Mahlin och Madde :) Madde tog lite kort på mig och Mahlin ;b kul hade vi iaf.

Nästa vecka bär det av till Karlskoga för att arbeta som volontärarbetare på PIP-festivalen ;b som det ser ut nu så börjar jag på onsdagen, men ska kolla upp det där och se om jag kanske kan börja redan på måndagen med mahlin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0